Lietuvos žaislų ir suvenyrų asociacija

2023.01.26 - - Mažiausi visuomenės nariai – didžiausi influenceriai: surenka tonas atliekų ir rodo pavyzdį

Ne tėvai moko vaikus rūšiuoti atliekas, o atvirkščiai – mažieji vis dažniau sudrausmina suaugusiuosius, kurie viską, kas nereikalinga, kartais nori išmesti į vieną ir tą patį šiukšlių konteinerį. Tokias tendencijas pastebi ugdymo ir švietimo įstaigose daugiau nei dešimtmetį vykdomo aplinkosauginio projekto „Mes rūšiuojam“ organizatoriai ir cituoja smagiausias dalyvių įžvalgas.
Skaityti daugiau...
 

2023.02.01 - - Tarptautinė žaislų ir prekių vaikams paroda Spielwarenmesse® 2023 m. vasario 1 - 5 d.

Parodoje vyrauja žaisminga dvasia, ji suburia svarbiausius žaislų rinkos žaidėjus. Čia galite pamatyti madingus startuolius, sutikti ir didžiųjų pasaulinių prekybos tinklų atstovus ir smulkiausius mažmenininkus. Be vargo galėsite pasisemti šviežių idėjų ar sužinoti svarbiausias žaislų verslo naujienas.

Neužmirškite apsilankyti ir www.spielwarenmesse.de


 

2023.01.09 - - Gandro iždas arba kaip nepermokėti už sauskelnes

Mamystė ir tėvystė, ypač pirmoji, yra nenusakomo džiaugsmo laikas, kuris drauge su naujojo piliečio atsiradimu atneša ir naują, dar nepažintą jausmą – besąlygišką meilę ir rūpestį savo vaiku. Su šiuo jausmu ateina ir noras duoti jam visa, kas geriausia kiekvieną akimirką, kiekviename žingsnyje.

Skaityti daugiau...
 

2023.02.01 - - Darius Liutikas: 2022-ieji – geriausi Siauruko gyvavimo metai nuo įstaigos įkūrimo

Pasak VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus dr. Dariaus Liutiko 2022 metai įstaigai buvo ne tai, kad sėkmingi, bet visomis prasmėmis - rekordiniai. Tai patys geriausi Siauruko metai nuo įstaigos įkūrimo 2001 metais.
Skaityti daugiau...
 

2023.01.09 - - Kompiuteriniai žaidimai: kokios vyrauja tendencijos ir naujausi technologiniai sprendimai?

Per paskutinius tris metus vaizdo žaidimų auditorija išaugo net 26 procentais. Nors paskutinių metų vaizdo žaidimų populiarumą daugiausiai augino pandemija, ši kategorija nežada sustoti ir ateityje, žaidimų kategorijai prognozuojamas prieaugis apie 10 proc. per metus.

Skaityti daugiau...
 


Puslapis 1 iš 3