2012.01.24 - - Pernai mados ir stiliaus centro "Europa" apyvarta augo 12 proc.

Mados ir stiliaus centro "Europa" metinė apyvarta 2011 m. išaugo 12 proc. palyginti su 2010 m. – dabar ji siekia 102 mln. Lt per metus. Ryškiausiai apyvartos augo restoranų ir drabužių segmentuose.

"Padidėję pardavimai rodo, kad visos investicijos į parduotuvių ir restoranų rekonstrukcijas bei koncepcijų atnaujinimas pasiteisino, – sako mados ir stiliaus centro "Europa" vadovė Gintarė Urnevičienė. – Džiugu ir tai, kad mūsų centre sėkmingai įsitvirtino ir keletas naujų segmentų: prabangių vardinių drabužių parduotuvės, naujos vaikiškų drabužių ir žaislų, elektronikos parduotuvės, knygynas su skaitykla, specializuota, net 220 kv.m. ploto, vyno parduotuvė."

Lankytojų srautas 2011 m. augo sparčiausiai per visą prekybos centro gyvavimo laikotarpį – 15 proc. palyginti su ankstesniais metais Didžiausias lankytojų srauto augimas užfiksuotas gruodžio mėnesį, kai "Europoje" kasdien apsilankydavo apie 17 tūkst. žmonių, t.y. 22 proc. daugiau nei įprastai.

2011-aisiais įvyko ir struktūrinių pasikeitimų – pasikeitė mados ir stiliaus centro "Europa" vadovybė, sutelkusi ir naują išorės partnerių komandą. Taip pat buvo renovuota ir naujiems verslams išnuomota beveik trečdalis prekybos centro ploto. Čia įsikūrė žinomi mados ženklai, nauji restoranai bei paslaugų teikėjai: "Grey&White" parduotuvė, vienintelė Baltijos šalyse prekiaujanti Ralpho Laureno kolekcijos vyrams ir moterims drabužiais, prabangių drabužių salonas "Premium", prekinių ženklų vyrams "Pierre Cardin", "Baldessarini", "Otto Kern" salonas, prekės ženklo "BRIO" atstovai "Happeak", itališkų vaikiškų drabužėlių parduotuvė "Bambizzi", vienintelė Lietuvoje "More&More" moteriškų drabužių parduotuvė, vieninteliai Vilniuje "Laurel" ir "Guess by Marciano" drabužių salonai, kosmetikos salonas "Rituals", didžiausia Vilniuje vyno parduotuvė. 2011 m. "Europa" taip pat pradėjo leisti mados, meno ir kultūros žurnalą "MAGic".

Pasak prekybos centro vadovės, "Europa" ir šiais metais stengsis pritraukti unikalių ir pripažintų prekių ženklų, pasiūlys lojaliam "Europos" lankytojui aktualių paslaugų bei pramogų. 2012 m. tikimasi sulaukti bent 10 proc. daugiau lankytojų nei praėjusiais metais.

Mados ir stiliaus centras "Europa", valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione "BPT Asset Management A/S", duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 9 kavinės ir restoranai.

Justina Vaitkevičiūtė
Projektų vadovė
Ryšių su visuomene agentūra "Ad Verum"
Tel.: +37062042313
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai