2012.03.26 - - Įmonės renkasi tradicinius sprendimus

Agnė Gintautaitė

"Verslo žinių" straipsnio ištrauka

86% iš 2.000 apklaustų Vokietijos gyventojų naudojasi reklaminiais verslo suvenyrais, vidutiniškai jie suvenyrą panaudoja kartą per dieną, rodo Manheimo rinkos tyrimų organizacijos DIMA duomenys. Didžiausią populiarumą tarp 14–50 m. vartotojų turi praktiški ir originalūs sprendimai.

Pirmiausia, reklaminis suvenyras turi turėti konkrečią funkciją ir būti kokybiškas“, – sako Jurgita Dailidonytė, reklaminių verslo dovanų ir suvenyrų UAB „Todas“ vadovė. Auditorijai nuo 14 m. iki 50 m. svarbu, kad suvenyras būtų originalus, o vyresni mėgsta daiktus, kuriais naudotis paprasta.

 

Manheimo tyrimų organizacijos duomenimis, 47% apklaustų vokiečių, kurie naudojasi reklaminiu suvenyru, tai daro dėl to, kad suvenyru naudotis yra malonu, 41% – nes suvenyras yra geros kokybės.

Paprašius įvardinti svarbiausius suvenyro bruožus į pirmą vietą respondentai iškėlė suvenyro funkcionalumą, aukštą kokybę, galimybę juo naudotis paprastai, o į antrąją vietą – originalumą, modernumą ir inovatyvumą.

Tyrimas taip pat rodo, kad kai kuriuos žmones verslo suvenyras paskatino įsigyti įmonės produktų.

„Pagrindinė verslo suvenyrų nauda – įmonės žinomumo didinimas, tačiau kartais tai paskatina ir pardavimus“, – sako p. Dailidonytė.

Visas straipsnus buvo skelbtas "Verslo žiniose" 2012.03.26