Agnė Gintautaitė
"Verslo žinių" straipsnio ištrauka
86% iš 2.000 apklaustų Vokietijos gyventojų naudojasi reklaminiais verslo suvenyrais, vidutiniškai jie suvenyrą panaudoja kartą per dieną, rodo Manheimo rinkos tyrimų organizacijos DIMA duomenys. Didžiausią populiarumą tarp 14–50 m. vartotojų turi praktiški ir originalūs sprendimai.
Manheimo tyrimų organizacijos duomenimis, 47% apklaustų vokiečių, kurie naudojasi reklaminiu suvenyru, tai daro dėl to, kad suvenyru naudotis yra malonu, 41% – nes suvenyras yra geros kokybės.
Paprašius įvardinti svarbiausius suvenyro bruožus į pirmą vietą respondentai iškėlė suvenyro funkcionalumą, aukštą kokybę, galimybę juo naudotis paprastai, o į antrąją vietą – originalumą, modernumą ir inovatyvumą.
Tyrimas taip pat rodo, kad kai kuriuos žmones verslo suvenyras paskatino įsigyti įmonės produktų.
„Pagrindinė verslo suvenyrų nauda – įmonės žinomumo didinimas, tačiau kartais tai paskatina ir pardavimus“, – sako p. Dailidonytė.