2013.06.17 - - Lietuviai mikrodovanų paslaugą verslui pradėjo teikti jau ir užsienyje

Po pusės metų nuo mikrodovanų paslaugos pristatymo Lietuvoje, bendrovė „Gifty“ ją pradėjo teikti ir užsienyje. Sprendimo „Gifty verslui“ galimybėmis jau naudojasi Latvijos įmonės. Kaimyninė šalis yra pirmoji užsienio rinka, į kurią žengė novatorišką paslaugą teikianti lietuvių bendrovė.

„Gifty“ įkūrėjas ir vadovas Ilja Polivanovas sako, kad Latvija plėtrai buvo pasirinkta neatsitiktinai. Tai lėmė Lietuvoje esančių klientų, tarptautinių kompanijų, noras analogiškas paslaugas gauti ir kitoje rinkoje. Be to, bendrovė iš anksto turėjo planus plėstis Baltijos šalyse, kurios jai yra namų rinka.

„Latvijoje, o ypač jos sostinėje Rygoje, jaučiama gerokai didesnė ir aktyvesnė įmonių konkurencija nei Lietuvoje. Manau, tai yra natūralu, nes Ryga – didžiausias miestas Baltijos šalyse, kuriame gyvena beveik milijonas žmonių“, – aiškino „Gifty“ vadovas Ilja Polivanovas ir pridūrė, kad tai jų įmonei padės lengviau įsitvirtinti naujoje rinkoje, nes „Gifty verslui“ paslaugos aktualumas ir nauda išryškėja būtent ten, kur yra didesnė gyventojų koncentracija.

Anot I. Polivanovo, pokalbiai su latvių kompanijų atstovais atskleidė, kad jie jau kuris laikas įvairiais būdais bando nudžiuginti savo klientus ar užsitarnauti jų lojalumą, bet kadangi nebuvo tinkamo sprendimo – tai padaryti jiems sekėsi sunkiai.

„Kai kurios Latvijos įmonės savo klientams bandė siųsti dovanas-skanėstus. Bet jie susidūrė su pakavimo, logistikos ir žmogiškųjų išteklių problemomis. Galiausiai buvo suskaičiuota, kad taip klientus skatinti yra tiesiog per brangu. Tad mes užėmėme jau egzistuojančią rinkos nišą bei pradėjome dirbti su stambiais vietiniais klientais, kuriems tokios paslaugos reikėjo jau anksčiau“, – aiškino I. Polivanovas.

Jo valdomos įmonės verslo modelis leidžia teikti paslaugas užsienyje valdant visą procesą centralizuotai – iš Lietuvos. Dėl to „Gifty“ investicijos į plėtrą yra minimalios. Tam, kad galima būtų žengti pirmuosius žingsnius naujoje rinkoje, bendrovės komandai prireikė vos pusės metų. Per tą laiką jie surinko informaciją apie Latvijos įmonių poreikius ir lūkesčius bei sukaupė mikrodavanų siuntimo paslaugų patirtį Lietuvoje.

„Kadangi mūsų paslaugos yra virtualios, jų techninis pritaikymas naujoje rinkoje nesukelia didesnių rūpesčių – tam nereikia steigti naujo skyriaus svetur. Aišku, „Gifty verslui“ asortimentas yra adaptuojamas Latvijos rinkai, įtraukiami vietiniai produktai. Tačiau klientų aptarnavimas vykdomas iš Lietuvos“, – paaiškino „Gifty“ įkūrėjas.

Jo teigimu, pirmosios Latvijoje mikrodovanų siuntimo paslauga netrukus pasinaudos tenykštės telekomunikacijų ir bankų sektoriaus įmonės. Jų projektai bus pradėti įgyvendinti jau šią savaitę.

Ilja Polivanovas sako, kad per artimiausius 3 mėnesius jų įmonė planuoja pradėti dirbti su didžiausiomis Latvijos bendrovėmis, kurios turi gausius klientų būrius ir nori juos nebrangiai apdovanoti. Be to, „Gifty verslui“ asortimentas bus nuolatos pildomas vietiniais produktais ir paslaugomis.

Apie „Gifty verslui“

Dabar įmonės realias, apčiuopiamas dovanas klientams bet kada ir bet kokia proga gali siųsti trumpąja žinute (SMS) arba el. paštu. Tai padaryti galima tiesiog iš „Gifty“ interneto svetainės arba automatiškai – integravus paslaugą „Gifty verslui“ į konkrečią ryšių su klientais valdymo sistemą.

Apie įmonės siunčiamą dovaną klientas informuojamas specialiu pranešimu, kuriame pateikiamas unikalaus kodas. Jį gavėjas, jam patogiu metu, gali iškeisti į pranešime įvardintą dovaną. Tai padaryti galima bet kurioje, žinutėje nurodyto tinklo, kavinėje, ledainėje, picerijoje ar kitokias paslaugas teikiančio pardavėjo vietoje.

Išsamesnė informacija apie paslaugą „Gifty verslui“ – interneto svetainėje https://gifty.lt/business.

 

Gintaras Gimžauskas
Tel. +370 650 21563
El. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai
CONTENTUM | komunikacija ir turinys